?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

MemeMemeMemeMeme.




1. What curse word do you use the most?
Fuck. It's so versatile.


2. Do you own an iPod?
I have an iPod shuffle. I got it for being Employee of the Month. GO, ME! *eyeroll*


3. What person on your flist do you talk to the most?
hoopsarelife87, probably.


4. What time is your alarm clock set to?
6:03 AM


5. Do you still remember the first person you kissed?
Yeah. Whatever.


6. Do you remember where you were on 9/11?
Yes, I was at work. The boss went over the PA system & announced "I know there is a lot happening right now, but stay in your seats & work." I had no idea what had happened & didn't find out till about an hour later.


7. Would you rather take the picture or be in the picture?
Take the picture. I despise having my picture taken. That's why so few of me exist :D


8. What was the last movie you watched?
In the theaters? I don't remember, it's been awhile. At home, it'd be Harry Potter & the Goblet of Fire.


9. Do any of your friends have children?
Trick question, lol.


10. Has anyone ever called you lazy?
Probably. They weren't necessarily wrong ;-)

11. Do you ever take medication to help you fall asleep?
Yes.

12. What cd is currently in your cd player?
Kelly Clarkson's latest.

13. Do you prefer regular or chocolate milk?
Regular. Skim.

14. Has anyone told you a secret this week?
I don't think so.

15. When was the last time you had Starbucks?
About a month ago.

16. Can you whistle?
Not very well.

17. What is the first thing you notice about the opposite sex?
Overall cleanliness.

18. What are you looking forward to?
Lots of things. Nothing.

19. Did you watch cartoons as a child?
YES!!!

20. Do you own any band t-shirts?
Beatles.

21. What will you be doing in one hour?
Working.

22. Is anyone in love with you?
LOLOLOLOL hell no.

23. What was the last song you heard?
Blue Monday--Orgy

24. Last time you cried?
Saturday evening, watching Underdog to Wonderdog. That show never fails to make me cry. Shelter rescues, FTW!

25. Are you on a desktop computer or a laptop?
Desktop.

26. Are you currently wanting any piercings or tattoos?
I really need to get my ears re-pierced.

27. What’s the weather like?
Cool & stormy.

28. Would you ever date a girl/guy covered in tattoos?
No, probably not.

29. What did you do before this?
Checked my messages.

30. When is the last time you slept on the floor?
Few months ago. My brother's dog hurt his back and wasn't allowed on the furniture. I was babysitting him & we took a nap on the floor.

31. How many hours of sleep do you need to function?
Ideally, 8 or 9, but I usually function on about 5.

32. Do you eat breakfast daily?
No.

33. Are your days fast-paced?
Would I be doing this meme if they were?????


34. What did you do last night?
Watched Harper's Island & I'm A Celebrity, Get Me Out of Here. Read some trashy tabloid magazines.


35. Do you use sarcasm?
Never!


36. How old will you be turning on your next birthday?
OLDDDDDDD. (26)


37. Are you picky about spelling and grammar?
Only other people's :P


38. Have you ever been to six flags?
Nope. I want to go to King's Island really bad, but I don't know anyone that likes roller coasters. *cries*


39. Do you get along better with the same sex or the opposite sex?
Same sex.


40. Do you like mustard?
WTG? Yes...


41. Do you sleep on your side?
Yes.


42. Do you watch the news?
Yes. Sometimes. I usually don't get home until after the news.


43. How did you get one of your scars?
When we were kids, my brother chucked a Hot Wheels car at my face & it took a nick out of my eyelid.


44. Who was the last person to make you mad?
This &^%#@%&* fan of the Wings (*spit*) that I know from Komets games. Dumbass is 35 & feels the need to send me immature emails about the SCF. Wait till you need me to babysit your spoiled brat kid again, assmunch......


45. Do you like anybody?
As in like like? Not anybody 'real', lol.


46. What is the last thing you purchased?
a diet coke


47. What side of the heart do you draw first?
the left...is that bad?


48. Can you dive without plugging your nose?
yes......


49. What colour is your razor?
pink


50. What is your blood-type?
A-positive


51. Who would you want to be tied to for 24 hours?
Hahahaha, loaded question....NEXT!


52. What is a rumour someone has spread about you?
IDK. That I liked someone I didn't back in high school probably. I'm not really "rumor mill" fodder, lol.


53. How do you feel about carrots?
~glorious~
WTG kind of question is that????


54. How many chairs at the dining room table?
Don't have a dining room table. Or a dining room, for that matter.


55. Which is the best Spice Girl?
SCARY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


56. Do you know what time it is?
1:09 PM


57. Do you know all the words to the Fresh Prince Theme Song?
Yessssssss....
HOMES, SMELL YA LATER!


58. What would you do if you were stuck in an elevator?
Hypervenilate. I'm claustrophobic.


59. What’s your favourite kind of gum?
Extra Bubblegum


60. T or F: All’s fair in love and war?
FALSE.


61. Do you have a crush on anyone?
Wasn't this asked up above?
Not on anyone 'real', lol.


62. Do you know how to use some words correctly, but not know the meaning?
Can't think of any right now..........


63. Do you like to sleep?
Yesssssssss. I want to sleep right nowwwwwww....


64. Do you know which US states don’t use Daylight Savings Time?
No. I know Indiana didn't until a few years ago. That was fun times...


65. Do you know the song Total Eclipse of the Heart?
Yes...


66. Do you want a bright yellow ‘06 mustang?
How about an orange one with black racing stripes instead?


67. What’s something you’ve always wanted?
A larger bank account.


68. What's the last thing you bought off of the internet?
Free Candy!!!!!
Why, yes, I *do* need 3 Tyler Kennedy t-shirts, why do you ask?


69. Would you rather swim in the ocean or a lake?
Chlorinated pool. I love the smell of chlorine in the morning.


70. Do you wear a lot of black?
No. I'm too nerdy to be emo, lol.


71. Describe your hair:
Short. Choppy. Auburnish. Getting the damn roots touched up tomorrow!


72. Do you have Entomophobia?
No. I'm the family bug/spider/wasp/centipede catcher. Which sometimes means my mom calls my house & I have to haul ass down the block to her place to "rescue" her from some creepy-crawly.

73. Are you an adult?
Allegedly.


74. Where is/are your best friend(s)?
I don't have one.


75. Do you have a tan?
No. I'm very very very pale. I look like I have consumption or something.


76. Are you a television addict?
No, more of an internet addict.


77. Do you enjoy spending time with your mother?
Yes, as long as she's ~chilled out~.


78. Are you a sugar freak?
Sometimes. It just depends on my mood or whatever.


79. Do you like orange juice?
Yes, but it burns my stomach.


80. What sign are you?
Virgo

Tags:

Comments

( 27 chants — crowd chant! )
1stcomesthefall
Jun. 2nd, 2009 05:41 pm (UTC)
Stealing this. I'm so boreddddd.
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 06:02 pm (UTC)
Enjoyyyyyyyyy! ♥

I need to steal that hockey one you did yesterday. I did a similar one awhile back, but I have stuff that needs updated :P
1stcomesthefall
Jun. 2nd, 2009 06:04 pm (UTC)
Yeah that's why I did it! A lot has changed since I did it last time lol
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 06:06 pm (UTC)
Ahhhhh! Your icon!!!

*Ahem*
1stcomesthefall
Jun. 2nd, 2009 06:07 pm (UTC)
lmao he is just toooooo cute. I miss him D:

btw I just got to your answer that said he threw a hot wheels car at you WTF that is messed up xD

Edited at 2009-06-02 06:12 pm (UTC)
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 06:23 pm (UTC)
He was a psycho brat!

What do I mean, 'was'? Still is!
thepeculiarcat
Jun. 2nd, 2009 05:42 pm (UTC)
59. What’s your favourite kind of gum?
Extra Bubblegum


We're totally gum twins.


And I'm stealing this. Very bored waiting for the A/C guys (finally!)
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 06:04 pm (UTC)
Best gum ever! I could use some right now. Hmmm...

thepeculiarcat
Jun. 2nd, 2009 06:36 pm (UTC)
I must have a constant supply of multiple packs on my desk.
jaysta_11
Jun. 2nd, 2009 05:50 pm (UTC)
Please don't tell me you actually bought the Orpik tshirt.

=[
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 06:05 pm (UTC)
Yup, sure did.
sheesusnat
Jun. 2nd, 2009 06:15 pm (UTC)
...So I shouldn't mention that I own one.
jaysta_11
Jun. 2nd, 2009 06:16 pm (UTC)
Fail. All of you. So much fail.

*laugh*
muscovian
Jun. 2nd, 2009 06:38 pm (UTC)
Omfg icon!!!!!!!! I adore me some fucking Johnny Yong Bosch asfkljaflkajfkal;sjf;la
jaysta_11
Jun. 3rd, 2009 05:03 pm (UTC)
I know right! He's awesome. =]
(Deleted comment)
jaysta_11
Jun. 3rd, 2009 05:04 pm (UTC)
WHY THANK YOU!

[/capslock]
sheesusnat
Jun. 2nd, 2009 06:15 pm (UTC)
Mmmmm. Zach.

My day started with Sid/Jonny fic, and now I go off to work with Zach mental images. yay!
midwest_sky
Jun. 2nd, 2009 07:08 pm (UTC)
Oooooooh fun! Stealinggg!! XD
(Deleted comment)
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 07:20 pm (UTC)
I picked the longest I could find, too....I had soooooooooo much time to kill between stuff @ work....
(Deleted comment)
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 08:12 pm (UTC)
AND JUST WHY ARE YOU NOT WRITING, YOUNG LADY?????

C'mon! More of teh hawt slash!!!
(Deleted comment)
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 08:45 pm (UTC)
Doooooooooood, I could totally give you ideas, lol :P

I checked out that site you linked me to with those stories. Obviously didn't read one of them, lol. But HULLO TANGER + PENALTY BOX. You vixen!
(Deleted comment)
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 09:00 pm (UTC)
Zach Parise & Bobby Ryan. IDK!! Zach Parise with anybody. And Tanger is always a good bet. Not necessarily with Zach-----oh wait, that'd be hella hot...

But it totally makes SENSE.
(Deleted comment)
amyofaquitaine
Jun. 2nd, 2009 11:37 pm (UTC)
I don't know anything about him, either, lol. Just that he's American, a dirty Devil & went to college with Tazer. Hmmmm....

Sure, go for it...
thepeculiarcat
Jun. 3rd, 2009 03:16 am (UTC)
Question I should have asked a long time ago- why "free candy"?
amyofaquitaine
Jun. 3rd, 2009 11:58 am (UTC)
LOL the Pensblog started calling Orpik that cause his eyes are so large, he sometimes tends to look a bit creepy/psycho. They photoshopped his team pic next to a white stalker van and there was a sign that said "FREE CANDY" like he was trying to lure unsuspecting kids...dumb, I know, but I can't quit calling him that now....

A funny "Free Candy" tribute vid:




Edited at 2009-06-03 01:11 pm (UTC)
thepeculiarcat
Jun. 3rd, 2009 06:05 pm (UTC)
That's hilarious!!
Heh, poor guy...
( 27 chants — crowd chant! )

Latest Month

September 2017
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars