?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Writer's Block: Pet Peeve

What is the most annoying sound in the entire world?


I can't decide between all of the choices I'm faced with this afternoon:

1. The guy in the cubicle next to me trying to hork up a loogie.

2. The same guy clipping his fingernails.

3. Same dude repeatedly referring to himself in the 3rd person as "J-DAWG".

4. J-DAWG's phone conversation in which he's asked at least 5 times if "J-DAWG IS GONNA HAVE TO CUT A BITCH" because his new video game controller didn't come in the mail today.

5. J-DAWG doing his best impression of a bunch/flock/herd/whatevs of pigs at feeding time while he mows down on his Subway.

Oh my grossness.

AND I AM NOT EVEN KIDDING.

Comments

( 37 chants — crowd chant! )
thepeculiarcat
Apr. 21st, 2009 07:55 pm (UTC)
iconnnnnn...
he may be made of glass, but he's hot!
amyofaquitaine
Apr. 21st, 2009 08:02 pm (UTC)
Oh, for sure *swoon*
thepeculiarcat
Apr. 21st, 2009 08:14 pm (UTC)
What kind of work do you do? How does one get an obnoxious coworker named J-Dawg?
amyofaquitaine
Apr. 21st, 2009 08:25 pm (UTC)
I'm a Order Specialist Level 2 for a ~major~ telephone company. In other words, I do data entry!!! YAY!

How I was blessed with this peach of a human, I have no clue.
brown_eyed_nerd
Apr. 21st, 2009 07:58 pm (UTC)
I'd say it's a tie between 4 and 5. I'm so glad don't know anyone like that.
amyofaquitaine
Apr. 21st, 2009 08:04 pm (UTC)
This guy is so totally obnoxious in every way imaginable. Some days I just want to hurl heavy objects over the cubie wall.
midwest_sky
Apr. 21st, 2009 08:17 pm (UTC)
LOL! That's just kind of hilarious!!
Like, that seriously sucks for you to have to deal with it, but the guys sounds freaking hilariously annoying & stupid.
amyofaquitaine
Apr. 21st, 2009 08:22 pm (UTC)
Oh, he is. He used to sit on the other side of the room by a friend of mine & she'd always complain about him & I'd just laugh.

And now...yeah, well, karma's a bitch :P

Edited at 2009-04-21 08:22 pm (UTC)
midwest_sky
Apr. 21st, 2009 08:23 pm (UTC)
yeah, well, karma's a bitch :P
Haha, truer words were never written. LOL
fairygirl03
Apr. 21st, 2009 11:03 pm (UTC)
I'll get to your post in a moment bur HOLY HELL, YOUR ICON ♥ ♥ ♥

But omg, me thinks J-DAWG needs to DIAF. Srsly.

(pssh, looook heeeere lady)
amyofaquitaine
Apr. 22nd, 2009 03:07 am (UTC)
Hee. I found the screencap & had to make the icon, after seeing the vid someone linked me to. Ah, Ricky, you broken goalie you...

INORITE? After I posted this, J-DAWG decided to persue his 2nd favorite pastime (after being gross), calling up companies & bitching about really petty things that have to do with their products. And he talks really loud & obnoxious and KILL ME NOW. He was trying to get ahold of Chrysler this afternoon O_o.

I don't even know...

I commented @ your journal about that pic <3.
fairygirl03
Apr. 22nd, 2009 07:34 pm (UTC)
EVERYONE should have that icon/screen-cap!

Oh man, that sucks so hard. I would kill you now (and him as well)... but I kinda like you and besides, who else is gonna do picspams?!
amyofaquitaine
Apr. 22nd, 2009 07:54 pm (UTC)
Oooh, that reminds me, I need to dig out the screencaps of Ricky Dipi hugging my other love Ryan Miller & icon those <3. It's like gun show/boy hugging dmfmwlemfwle!!!!

I think J-DAWG has fleas, cause all day I've been hearing him like ferociously scratching his head. It's nauseating. Sometimes you just can't get your ipod loud enough...

*heaving sigh* Okay, I will go on living so y'all can have your picspams... :P

Edited at 2009-04-22 07:56 pm (UTC)
fairygirl03
Apr. 23rd, 2009 08:47 am (UTC)
rhjuighpguhdfoighs;a;fhauo! ICON IT NOW!

Eww. Wtf is wrong with him? Everything? Buuuut uhhhh... idk, I'm sorry J-DAWG (i still can't get over that he calls himself that!) is right NEXT TO YOU. Nobody deserves that kind of torment!

So does that mean Petr Sykora or Mad Max or Parise or Savvy will get some picture time, then? *hides*
amyofaquitaine
Apr. 23rd, 2009 11:51 am (UTC)
I didn't know he called himself J-DAWG till he was talking to his equally-dorky-and-not-in-a-good-way friend the other day. I totally snorted pop & had to cover it up like I was coughing, lol. I mean, this is a dude that was late to his own wedding (yeah, I can't believe he's married, either) because he got caught up playing World of Warcraft O_o.

I totally have Sykie on the list. Oooh, Mad Max is a good one, I'll add him. Savvy has to wait till I see if the Bruins face the Pens in the playoffs, cause I know he'll be a total asshole since he hates Sid and with my whole love/hate thing with Savvy...well, we'll see :P Everyone is wanting a Parise spam! But he's an evil Devil! I suppose I could spam the only 2 Devils I like (Parise & Weekes)...
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 24th, 2009 10:04 am (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 24th, 2009 11:45 am (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 24th, 2009 04:22 pm (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 24th, 2009 08:10 pm (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 24th, 2009 08:13 pm (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 24th, 2009 08:24 pm (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 24th, 2009 08:42 pm (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 24th, 2009 09:03 pm (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 25th, 2009 01:08 pm (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 26th, 2009 10:08 pm (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 27th, 2009 03:24 am (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 27th, 2009 07:06 pm (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 27th, 2009 07:37 pm (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 28th, 2009 12:30 am (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 28th, 2009 02:23 am (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 29th, 2009 12:21 am (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 29th, 2009 01:26 am (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 30th, 2009 12:21 am (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 30th, 2009 12:52 am (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 30th, 2009 05:57 am (UTC) - Expand
(no subject) - amyofaquitaine - Apr. 30th, 2009 11:40 am (UTC) - Expand
(no subject) - fairygirl03 - Apr. 30th, 2009 06:28 pm (UTC) - Expand
( 37 chants — crowd chant! )

Latest Month

January 2018
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars